Search

Content

poniedziałek, 25 lutego 2013

Zakładka z filcu DIY




Z OKAZJI URODZIN PRZEMKA POSTANOWIŁAM WYKONAĆ DLA NIEGO DROBNY UPOMINEK. JAKO ŻE PRZEMEK PRZEZ 20 LAT BYŁ PRZEKONANY O TYM, ŻE KSIĄŻKI GRYZĄ A OSTATNIMI CZASY NIE MOŻE ODERWAĆ SIĘ OD CZYTANIA, PODAROWAŁAM MU ZAKŁADKĘ ADEKWATNĄ DO JEGO ZAINTERESOWAŃ I TEMATYKI CZYTYWANYCH PRZEZ NIEGO KSIĄŻEK. 






UŻYŁAM:


  • KOLOROWEGO FILCU
  • WATY (DO WYPCHANIA RYBKI)
  • IGŁY I KOLOROWYCH NICI
  • MARKERA (DO NAMALOWANIA OCZKA)
  • WOSKOWANEGO SZNURKA 





POZDRAWIAM 



5 komentarze:

  1. Ciekawy i kreatywny pomysł. Z chęcią przydałaby mi się taka zakładka ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe pomysły ;D
    dodaje do obserwowanych, aby sledzić kreatywnośc
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę sobie zrobić jakąś zakładkę, bo póki co zakładam czym tylko się da i nie zawsze jest to dobre dla książek :P

    Wyróżniłam Cię u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Sylwia Stachowska . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu